Tiiättekö sen tunteen, kun aloittaa jonkun asian josta tykkää, mutta ei saa kuitenkaan aikaiseksi ylläpitää sitä? Mulla on just vähän se.

Ylläpitämättömyys johtuu siitä, että mun kamera on tällä hetkellä paikassa X ja piuha paikassa Y.
Akut siinä on nähtävästi aika heikossa hapessa ja mulla ei ole ollut aikaa tai paikkaa missä harjoitella! Siis argh..  Mä tykkään kuvata paljon, mutta nyt en oo moneen kuukauteen kuvannu kuin iPhonella. Hurraa?

Huomenna ajattelin, että josko taas ottas jonkun pikku kierroksen keskustassa, tällä kertaa vähän vaikeempi kuin vaan "väri". En tiiä tuleeko mitään, tuleeko edes lähdettyä koska käytännössä mä vasta tänään (eilen..) sain itteni ihmisten ilmoille joulun jälkeen. Uutena vuotena sukuloin, mutta muuten ei mitään.. Masennus taas ottanu vähä valtaansa mutta perussettiä tähän aikaan vuodesta, stressi rahasta ja muusta toki päälle.

Heh.. Kamerassa se varmaan vieläkin on mun kesällä ottamia "turkooseja" (sinisiä, mitä lie) asioita. Ja voin sanoa, että mulla ei ole iso muistikortti ;)

Kameran vastavalosuojuski hukassa..  Ehkä tää innottomuus(?) johtuu myös siitä, että tosiaan toi on mulle ihan vieras merkki ja vierastan siksi. Hullu minä, ei mikään älyhuono kamera kuitenkaan kyseessä.

Jospa mä kesällä taas heräisin henkiin kunnolla..